Taggat...

Taggat att man for med några av tjejerna i klassen och skulle käka pizza.
Sjukt gott tänkte man ju att det skulle bli, men NEJ inte de.
Det hela började med att Angelina hittade ett svart hårstrå på sin pizza och det är klart att hittar en av oss ett hårstrå så börjar man ju såklart kolla själv också.
Det slutade med att alla hittade hårstårn på sina pizzor, så vi ropade på han som jobbade där och kan ni gissa vad han skyller på? :O
Jo an säger att det är vårat fel och att det kommer från våra jackor eller vad de var, helt sjukt.
Min fråga är, hur kan svarta hårstrån komma från typ en röd jacka eller en jacka som inte har materialet där det fastnar hårstrån? Den som kan svara på det kan ju förklara det för mig också.

Just nu sitter vi uppe i s5 och jag tror att alla mår illa, jag känner själv hur allt vänder sig i magen och jag känner bara att jag vill spy. Hur fan kan man ens neka att det är deras fel, som man brukar säga. "Kunden har alltid rätt". Vad hände med de liksom?
Med andra ord tjejer, vi hade rätt och dom hade fel...

Känns ganska onödigt att man slösade pengar på att köpa en pizza när man inte ens äter halva. Kändes det värt eller? Nej verkligen INTE....
Usch nej, ingen bra början på denna vecka. Förra gången vi åt där var de ju hur bra som helst, varför kunde de inte va så nu?
Nej fyfan, jag kommer aldrig sätta min fot där igen. ALDRIGALDRIGALDRIG!!!!!!

Tack o hej för mig, nu orkar jag inte dampa mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0