Anonyma kommentarer...

Något som man kan störa sig väldigt mkt på.
Visst, fine man kanske inte tycker om personen och kanske inte vill säga det face to face eller liksom skriva ut sitt namn så att personen vet, men om det är så man känner så tycker jag inte att man ska kommentera från första början.
Då kan man lika väl hålla sina åsikter för sig själv, vågar man inte säga det till personen i sig så är det inte lönt att man sitter och kommenterar en feg anonym kommentar....

Det fegaste man kan göra är att kommentera anonymt. Stå upp för det ni tycker ist!!
Tack för mig, de var allt jag hade att säga för den här gången.

Kommentarer
Postat av: mmm

byt från blogg till dagbok för dethär är ingen blogg. isåfall den sämsta bloggen jag läst!

2010-02-17 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0