Sniviis...

Hej!

Tog sprutan mot svininfluensan igår och jag kan säga såhär, alla i klassen är typ hemma idag ^^
Jag hade också tänkt va hemma, men jag ska försöka iaf. Får se hur det går.
Ont i armen har jag och ryggen/nacken :S Inte okej

Fick min första julklapp igår :] Jag och Malin bestämde att vi skulle byta redan nu, och vi gillare ;)
Det roliga var att vi hade varit med och bestämt redan innan vad vi skulle köpa till varandra, men de är ganska bra för då vet man att man får något som man vill ha :)

Undra hur trötta alla i klassen är just nu, kan ju bara säga att vi skrattar åt allt just för tillfället. Men man måste väl göra något kul av de här för att orka ta sig genom dagen.
Shit, vi har suttit och kollat igenom alla bilder från i fredags. Malin du ska få dom av mig sen ;)
Gaaaleeet så fina bilder ^^ ;)

Nu har jag inget mer att skriva.
Höres senare idag kanske :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0