Hatar måndagar...

Hej!

Har inte haft någon dator den här helgen heller... Orkade inte bära hem den i fredags... Kändes bara jobbigt, för jag visste att jag inte skulle orka sitta något vid datorn :P
Jag kan inte säga annat än att fredagen hos Malin var fett nice :D Fast det var jävligt halt på bron måste jag säga ^^ Har världens finaste blåmärke på knät nu, men jag gillare! :P
Sen på lördagen for jag och Malin in till stan, fixade julklappar. Har bara en kvar nu och den ska jag köpa idag. Sen är jag klar!! :D Känns skönt att inte behöva tänka på de längre.
Jag och Malin har gjort världens bästa deal den här julen, vi har sagt vad vi ska köpa till varandra för att vara säker på att den andra vill ha det och vi ska byta dom ikv :]
Så jag ska få min julklapp av henne ikv, tihihiih :]

Fick världens finaste "kommentar" på apberget av Malin idag också!
Kommentar till frågesvar: Vad skrämde dig om natten som barn?
ja skrämmer alla :]


HAHAHAHAHHA okej, jag är trött så jag tycker att de va kul iaf! :)

Nu har jag inge mer att säga. Ska lägga in en bild från i fredags innan jag slutar :P

Puss på er älsklingar!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0